snöö:)

Vi har jätte mycke snö här och kallt som faan är det....I fredags kväll va vi och tömde vår källare det tog oss 3 timmar attt tömma hälften esten får vi ta någon annan dag.....Igår va jag iforum ett tag med min bror och min systers dotter...Det va väl de jag gjorde igår....Älsklingen va jätte arg hela dagen igår....Han skrek hela tiden nästan...Jag kollade febern men igen feber hade han...Vet inte va det va.....Han skriker ju nästan aldrig bara då han bajsat eller när han vill ha mat och så....Sånär han väl skriker fast han inte vill ha mat och man har bytt blöja 4 gånger på¨10 minuter då tror man ju att nått är fel.....Men sen skriker han ju bara lite då och då....Jag tror nog han va trött men han vägrar bara sova..Han an va så ibland...Jätte tött men vägrar att somna....Min lilla sötnos<3
Han har börjat klia sig i ögonen när han är trött åhh det ser så sött ut:)
Sen har han börjat suga på händerna inte lika kul....Vill inte att han ska börja suga på tummen.....Men jag oroar mig inte så länge han tar nappen:)
Nu ska jag ladda upp lite bilder
Älsklingen i hans säng för ovanlighetens skull:P

Mitt hjärta<3



Sööötnoos<3

Brorsan bär saker till containen

MItt charmtroll<3

Min knubbis:)

min glada kille

Visste inte man kunde älska någon så mycke<3

Älsklingen i morse

Kommentarer
Postat av: sandra

här har vi någon som växer så de knakar :)

2008-11-23 @ 15:09:15
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Sötunge! : ) Hehe vad ovanligt de var att se de där tyget på bodyn, när det är samma som Freijas älsklingssnuttis.

2008-11-23 @ 16:53:49
Postat av: Caroline

Ja tiden går fort :) Wille vägde 5800g sist vi var på bvc, men det var ett par veckor sedan, så säkert en bit över 6 kilo nu! Hur stor är Theodor?

2008-11-24 @ 14:54:36
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0