Dagen idag

Har spenderats med Sandra och min lillkillen förstås:)
Vi möttes upp vid elva och gick den långaaaaaaaa vägen ända till solsidan...Där köpte vi en loka och hoppade på tåget:) Hahha lyckade:P Men vi drog iallafall vidare till forum och handlade lite smått och gott:P
Sen så åkte vi hem vid halv 3 tiden:) Då käkade jag och lillkillen och sen drog vi till Emma....Inte den Emma ni tror utan en annan Emma:P Hehe

Vi gick en sväng också först:)
Ihelgen blir det en blogg paus...Vi ska ut till vårt hus och inviga det nu denna sommar:D Ska bli sköönt att komma bort till lite skooog:D Har packat MASSOOOR nu och har 2 påsar fulla med saker som ska lämnas kvar där ute....Som tex det jag köpte igår plus polen och sandleksakerna vi köpte för några evckor sen:D Känns lika bra att ta med det nu på en gång så man ahr det gjort...

Men innan jag åker iväg imorgon så ska jag åka iväg och handla en barnstol som lillkillen ska ha där ute och så ska vi på en snabbfika hos Emma:D

Ska handla massa burkmater också till lillkillen :D

Men vi hörs ju på söndag igen och kameran är självklart med:DSå det blir massooor med bilder också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0