Heeel dag med Emma och Novalie(igen)

Det är massor med Emma och Novalie hela tiden:) Men vi triiivs såååå bra i deras sällskap:)
Är så glad att jag träffat dom:D
Ska bli så kul att se Theo och Novalie växa upp tillsammans:D Så himla kul att dom är i samma ålder för då kan vi hitta på massa saker som båda gillar:D

Idag så åkte vi vid halv 10...Gick av vid saltsjöduvnäs och gick till björknäs...Tog typ 45 minuter...Gick skit sanbbt:D Va helt svettig när jag satte mig på bussen....
När vi kom fram till orminge gick vi till konsum och skulle köpa burkmat till lillkillen....Och gissa vad jag gör?! River ner 2 matburkar så glaset flyger överallt....Så då va det bara att kuta till kassan betala och sen dra fort som bara den....Hahaha

Men när vi kom till Emma så satt vi och drack massa kaffe,Kolla ex på datan haha och pratade massor:d

Vid 1 tiden kom Jesper min man...Hahah nää skoja...Emmas kompis faktist...Och han va där typ till halv3 kanske och under den tiden så fikade vi massor och hörde senaste nytt från Henkan.....
Patrik kom hem vid halv 3 typ och strax efter det gick Jesper...Vid 3 tiden drog jag...Igntligen skulle jag till sickla och lämna in min mobil men kände att det skulle bli allt för sent så jag tog bussen hem...Medans jag väntade in bussen så va jag på intersport och hittade massooor med skor som jag ska köpa när jag får pengar.....Eftersom dom ska stänga där så är det 50% på ALLLLLT så lillkillen fick en adidas t-shirt:) Kostade bara 75 kr:D Mycket fin:)

Vid halv 6 gick vi hem till min moster på en kaffe och sen så gick vi och gungade..:) Vid kvart över 7 somnade lillkillen och nu sover han så sött:D
Kollar sandor slasch ida:) Har sett den 1000 gånger men det kommer väk inget bättre:P

Nu kommer bilder från dagen:)





Kommentarer
Postat av: Emma

Naaaaaaaaw va söt du e gumman!

Tycker också det är jätte kul att vi lärt känna varandra, och jag trivs super i erat sällskap!

Vi ska uppleva det mesta med våra barn hehe!



Jesper din man hahaha, du kan ju lägga in en stöt ;) hehe.....



Nu får du fan börja acceptera dina kommentarer.... du e så tråkig :P





Pussssss

2009-04-11 @ 20:21:56
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0