Jag är tillbaka:D

Just hemkommen faktist..Måste börja med att skriva att jag ahr sån ångest...Har ätit som en fet flodhäst hela jävla helgen....Fy på mig...Men men imrogon börjas det med hårdträning igen...Inga kilon ska upp här inte....

Men fredag iallfall så va vi ju hemma hos Emma på morgonen och fikade...Sen vid tio i tolv så tog vi bussen till sickla och handlade den värdelösa matstolen...Usch...199kr åt helvete...Han kunde ju inte ens sitta i den:S Men men...Vid halv 3 va vi i huset och då fixade vi upp gungan och så satt vi ute i solen....Vid 5 tiden så käkade vi:) Blev grillde fläskkottleter med klyftpotatis:D Sen på kvällen spelade vi kort till klockan halv 12....Den natten sov lillkillen jätte dåligt...Han åt 2 gånger på natten plus vaknade en gång ytterligare.....Men han sov till halv 8....


På lördagen så åkte vi till brisak och rusta och kollade runt och köpte lite smått och gott....Älsklingen fick en ny hakklapp och nya vantar för jag ahde tappat den ena i fredags...Så det blev ett par skit söta tiger vantar:D 10 ikr bara:D
Och sen fick han en mugg där det stod "världens bästa kille" på:D
Efter det så åkte vi tillbaka till huset...Vid 4 tiden kom min brorsa och hans tjej så då grillade jag och hon...Åhh gud va mycket mat det va helt sjukt...Men det va bara för att vi hade så mycke så vi grillade upp allt istället för attt slänga...
Sen gjorde vi inte så mycke mer...Vi spelade nått sällskapsspel och så sen va jag så trött s jag gick och la mig och kollade tv istället....

Idag vaknade älsklingen klockan 6....Men han satt bredvid i sängen och lekte med sina leksaker så jag vilade en halvtimma extra:D Sen gick vi upp:)
Älsklingen ahr börjat äta mackor till frukost:D Stoora killen:D
Sen så har vi itne gjort så mycket mer idag...Gick en liten sväng runt i området där och kollade lite sen så ahr vi typ nyss kommit hem....

Har suttit och fyllt i försäkringspapprena som jag ska skicka in och så:) Sen fick jag 200kr från hm:D Woohoo:D Skööönt:D

Imorgon vet jag inte vad jag sak göra...Emma och jag bestämde väl nått tills imrogon men jag vet inte...Hsar inte snackat så mycke med henne denna helg...Mnen vi lär väl höras ikväll:D

Idag blir min älskling 8 månader:) Grattis älskade pojk<3
Bilder och sånt kommmer när lillkillen sover:)

Kommentarer
Postat av: Sandra Lektant

Stoort grattis på din dag theo, massa pussar till dig:)

2009-04-19 @ 17:17:30
Postat av: Caroline

Oj oj stora killen! Grattis : )

2009-04-19 @ 17:59:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till Theo på 8 månadersdagen =)=)=)



Pusss

2009-04-19 @ 20:36:48
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0