Måndag

Då började den nya veckan :) Och den började med en promenad från duvnäs till orminge och sen vidare hem
till Emma och Novalie:D Där blev det frukost och kaffe:) Mycket gott:D

Vid halv 11 tiden gick vi mot bussen och åkte till forum....Där blev det först lindex där Emma shoppade som en galning haha:D

Sen kom Nadja och hennes lilla bebis:D Så då fortsatte vi till new yourker:D Där skulle det bli bikini för min del men det sket sig...Jävla skit storlekar...Så det blev ett skit snyggt linne och en tunika:D Mycket nöjd är jag endå...:D

Sen drog Emma och dom och käkade och jag drog till hm och köpte 1 par shorts och ett linne till lillkillen och hårfärg till mig eftersom jag hade fått 200kr därifrån så handlade jag för dom:)....

Sen gick jag och tog en skit skabbig kaffe med Emma och dom....Hahah fick nån jävla kanna med kaffe i och jag fattade inte hur man skulle göra med den så det sprätte kaffe överallt hahaha...Men sen så visa Nadja hur man gjorde:)

Efter det gick vi runt lite till och sen skulle barnvagnsmaffian på bussen...Jag och Nadja skulle hem och Emma skulle till Novalies farmor så alla skulle med samma buss.....Tur att vi gick på stationen innan forum för annars hade vi inte fått plats...Vi täkte ju upp hela bussen...hahahah

Sen gick vi till centrum och handlade...Köpte massa burkmat eftersom det va heltomt här hemma....Och sen köpte jag dagens middag:D

På fredag ska jag och Emma och Nadja tror jag till sickla och sånt...Och till stan och hämta ut mina biljetter och sen ska vi till Willys och köpa blöjor...För där kostar det 179kr för 120 blöjor från libero....Helt sjukt billigt:d Sen massa burkamater eftersom om man handlade 10 burkar fick man 10% på allt:D Så det ska vi göra på fredag:D

Men men efter vi hade ätit så drog jag och lillkillen ut....Vi skulle igentligen hem till min moster och hjälpa henne deklarera men så träffade vi min systers kompis och hennes dotter så vi gick och gungade med dom och sen bjöd hon över oss på kaffe och det ville man ju inte tacka nej till....Så vi va där till klockan 7:D Mycket trevligt....Det får bli moster imorgon....

Nu sover iallafall lillkillen...Han va jätte trött och däckade precis när vi kom hem...Det har ju avrit en fartfylld dag:D

Nu ska jag kolla lite tv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0