Måndag

Då va det måndag igen....Röd dag...Då menar jag röd dag inte att jag ahr mens:P
Dagen har spenderats med Emma och Novalie...En mycke trevlig dag som vanligt:D

Jag gck från duvnäs till orminge...Fy vilken lång väg hehe:)

Men hemma hos Emma blev det kaffe och snack:) Sen så slingade hon mitt hår blont...Ja blont och blont blev det väl inte riktigt men när jag släppte ut det nu hemma blev jag fakstist riktigt nöjd endå:) Såå tack Emma<3

Vid 2 tiden började vi röra oss hemåt...Hemma blev det kyckling med....Ingenting endast kyckling hehe:)

Och fter det gick vi ut och gungade i 1 timma...I "parken" så träffade jag min systers kompis så stod och pratade med henne och lillkillen gungade:) Och rutchskana åkte han också...Inte en min gjorde han hahhaha...
Lillkillen år sand idag för första gången...Buse...!!

Ja mer än så har väl inte hänt...Imorgon ska jag in till stan och träffa 2 tjejer från min förra klass:) Sen blir det promenad med Sandra:)

Nu kommer bilder fårn igår och idag<3






Kommentarer
Postat av: Emma

Naaaw va söta dom e våra bebisar =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

2009-04-13 @ 20:57:24
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0