Mitt 2008

Nu gör jag som alla andra och skriver om 2008



Ibörjan på förra året fick jag reda på att jag va gravid...Jag tvekade nog aldrig på att behålla barnet men efter det blev det kaos i mitt och As förhållande...Han lämnade mig stup i kvarten och ena stunden så skulle han lämna mig om jag gjorde abort och ena stunden så ville han inte att jag skulle säga till någon att han va pappan och han skulle vägra ta blodprov om han blev tvungen....Han skulle säga att han inte visste vem jag va......Men men vill inte snacka skit om honom han är pappa till mitt barn och jag kan inget göra....

Under sommaren 2008 så träffade jag Petra också:) Vi blev vänner och är vänner fortfarande :)Vi va gravida samtidigt och hon födde 3 veckor innan mig:)Lilla Felicia....Det är kul att ungås med henne för vi är i samma ålder ungefär och vi fick barn nära inpå varandra:) Så vi ahr blivit goda vänner:)

Sen har jag umgåtts mycke med Carro:) Det har varit trevligt:) Kul när hon va här i nästan 2 månader då umgicks vi nästan hela tiden:)

Det bästa med detta år är min älskade Theodor:) Han är värkligen mitt allt<3 Jag är så glad att jag ahr honom<3
Förlossning gick åt helvete för att jag vägrade göra som någon sa...Jag tror det hade gått bättre med någon närmare person med mig i förlossnings rummet....Det kommer faktist en ny förlossnings berättelse för den jag skrev förut va en mycket mycket förkortad berättelse....Denna som jag håller på skriver nu är från minut till minut typ:P Hehe

År 2009 har jag inte förväntat mig mycket av....Vill ha en egen lägenhet och sen vill jag hitta kärleken på riktigt:D
Sen så ska jag ju få vara med varje sekund min son göra nya framsteg det är något jag ser framemot:)
Men jag blir nöjd bara jag får vara med min son hela tiden:)

Jag måste faktist hitta ett jobb också:)

Men detta är en förkortning på mitt år:)

Kommentarer
Postat av: tina

Hoppas dina önskningar för det nya året blir uppfyllda....

håller tummarna för din lägenhet och den stora kärleken!!!!!!!

kram söstra din

2009-01-02 @ 20:40:45
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0