Då va jag här ingen

Hejheej...Lite dålig uppdatering på mig va?!
Men sist jag skrev då hade ju Theo feber och det va 3 dagars febern han hade....Så jag hade en ledsen bebis många dagar där....Sen nä febern va över kom dom hemska prickarna....Och jag läste på internet att prickarna bara skulle vara kvar mellan 12-14 timmar....Men dom stannade 3 dagar...Sen blev han gamla vanliga glada prutt igen:)

Sen har vi varit massa ute i huset...Så har vi varit med Emma och novalie.....

Sen i tisdags fick jag nån spontan grej och beställde biljett till småland....Så onsdag eftermiddag åkte vi till Nelle:)
Vi kom dit vid 18.00 för tåget va 1 timma sen...Nelle hämtade upp oss så tog vi en taxi till henne...Hon slängde av oss och sen vidare till jobbet...Så vi spenderade kvällen framför tvn hos Nelle...Fast jag somnade ganska tidigt...Vi halv 10 hade jag somnat....Sen ringer Nelle mig klockan halv 1 och säger att jag måste öppna porten...Så det va bara att kliva upp...Men sen somnade vi om...
På torsdagen tyckte Theo att vi skulle kliva upp klockan 6...Och inte kn man protestera då...Stackars Nelle som hade jobbat hela kvällen innan:( Men innan klockan 9 va vi på väg in till stan...Så då fick jag se Värnamostan:)Mycket fint:)
Köpte faktist ingenting...En nalle puh nappflaska åt lillkillen för 19 kr....Sen blev det inget mer:)

Sen gick vi vidare till en affär som är typ som brisak fast där blev det inte så mycke handlat heller...Lite chips och en hink och spade till lillkillen....
Sen vidare till ica för att handla lite mat till kvällen....Det blev köttbullar och makaroner:) Mycket gott:)

På kvällen så kollade vi bara på tv och så:) Det va så JÄVLA varmt hela tiden....
Sen igår så vaknade vi väl samma tid....Då hade Nelle tvättstuga klockan 7...Så vi gick ner dit och tvättade...Efter tvättstugan skulle vi till stan för att göra ett ärende...Men tyvär hade dom lunch stäng exakt när vi kom...Och vi orkade inte vänta 1 timma och en kvart så vi drog och käkade lunch.....Åhhh restaurangen vi käkade på va så jävla fräsch....Skit snyggt...Värsta vatten fallen och massa fint:)(Bilder finns)

Aja medans vi sitter och käkar så börjar det åska och SPÖ regna....Så vi tänkte vänta lite tils det slutade lite så vi kunde fortsätta hemåt....Men det slutade aldrig....Så vi sket i om det regnade vi gick ut....på 1 minut så va jag dyngsur.....Helt sjukt....

Men iallafall det åskade och blixtrade som abra den....SÅ vi tog skydd på ett gatukök ett litet tag...Tillslut så slutade det lite så vi fortsatte.....När vi kom till husen där Nelle bor ungeär så va det översvämning...Asså då skämtar jag inte det va sjukt mycke vatten...Vi fick leta en timma efter en väg vi kunde gå för att inte behöva gå i djupt vatten....Men vi hittade inget ställe....Så vi tog av oss skorna och bar löver vagnen över vattnet....Fyy fan!!!

Men halv5 gick iallafall mitt tåg....Och det va 1 timma försenat...Blir så jävla sur på sj....Dom är alltid sena....!!!!
Men nu är vi iallafall hemma...Vi håller på i tvättstugan nu...Ska åka till huset efter det...Och imorgon ska jag äntligen få träffa Carro och Freija:)

Nu kommer bilder

Hemma hos Emma och Novalie!
 


Älsklingen badar i sin pool





VÄRNAMO


restaurangen vi satt på


Översvämmningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0