Jahaja

Torsdag idag då...Snart är den vecka slut!! VART HAR den tagit vägen?!
Jag behöver en ny vagn....Min vagn knarrar.....Men denna gång ska jag endast kikapå internet efter vagn inte en ny...Det har vi inte råd med...

Igår träffade vi ju 2 tjejer från min gamla klass:D Saknar den klassen som fan:) Saknat dom som faan...Dom är så himlans roliga:D Och dom vet lixom exakt hur jag va innan jag fick barn...Eller det vet ju mina andra kmpisar också men dom här vet hur jag va i skolan och när dom berättar så kan jag ine fatta att jag varit så:P hehe

Men vi va ialalfall i forum ich käkade lunch och kollade i affärer...Jobbigaste va väl att jag va pank...hahahha
Åkte hem vid 2 tiden och då träffade jag Emma och Pia så vi gick en liten promenad och snackade lite:)

Sen drog jag och handlade...Sen vidare hem och käka sen gick jag och hyrde senaste wallader filmen och kollade på den sen somnade jag kvart över 10.....

Idag är det tvätta som gäller...Faaan va massa tvätt jag har....Allt är typ Theos kläder hehe:P

Igår hittade jag ett par skit söta nalle puh stövlar som jag ska köpa till Theo somhan ska ha till dagis dom kostade bara 149kr:D Sen ahr vi önnskat regnställ av min brorsa i födelsedagspresent:D Så vi får se om han får det:P Hehe

Nää nu ska jag kolla blocket:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0