Måndag

Ny vecka igen....Dagarna går så himlans snabbt hela tiden...Min vecka ser fullspeckad ut faktist...Så det är skönt att man ahr nått att göra hela tiden:D
Idag har vi varit i sickla med Emma,Novalie och Emmas mormor:) Vi käkade lunch och kollade lite affärer...
Jag åkte hem med kvart i tolv tåget...Skulle träffa systers kompis och gå till lekplatsen men vi ska dit i eftermiddag istället:D

Igår vid 5 tiden drog jag över till Emma...Inte Emma emma utan Emma...En annan Emma...Haha..
Satt iallafall där och snackade lite och så...
Sen på kvällen så badade jag och Theo...Han satt i sin balja på golvet och jag i badkaret..Vi badade nästan 1 timma...Sen använde han sin badrock för första gången...Såå himlans söööt....Tog bilder men har inga batterier på kameran nu så måste ladda först...:D

Imorgon ska vi till Henkan och Träffa Melina:D Trevligt trevligt:D
På onsdag ska vi träffa en annan Melina och sen gabi:D Dom är från min förra klass:D Så det ska också bli himlans trevligt:D

Sen torsdag ska vi tvätta...Va ju ett tag sen nu...Sen är det helg och då ska vi inte göra någonting typ...


Freija&Carros mage





Kommentarer
Postat av: Nicole - Mamma till C

:) Jag lyckades ju missa Carro.. så dåligt men men.. hoppas det kommer fler gånger!

2009-07-17 @ 08:28:23
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0