Måndag

Skulle bloggat igår men gjorde så mycke annat på datan att jag glömde det och kom på det när datan va avstängd...Lite sent påtänkt....

Igår träffade vi iallfall Carro&Freija....Vi möttes upp halv 12 i gb C Åhhh lilla Freija har blivit så himla stor...Hon är ju inte liten längre:( Lilla söta Freija!!

Vi drog iallafall hem till Emma&Novalie där Karro också befann sig! Vi fikade och åt äppelpaj som Emma hade bakat!Hahhaha
Vi va där till halv 2 ungefär....Sen skulle vi till familjetorget men det va stängt så vi drog till slussen där jag skulle hämta en busstidtabell men sl center va stängt så vi tänkte att vi hoppar på en buss mot gb C för vi skulle endå ditåt så hämtar vi en tidtabell på bussen...Men självklart så fanns inte den jag skulle ha.....Men sen gick jag på en buss och hämtade en bara....

Vid halv 4 ungefär kom min buss och Carro skulle möta Popps:P Sen gjorde jag in te så myk mer....

Imorse ville min älskade bebis upp klockan 6...Jippi...!!! Men nu ahr han somnat igen...Försökte också sova men det gick ju inte....Som vanligt,,,,

Vid 11 tiden ska vi ta bussen och möta Carro och Freija:) Vi ska till sickla och kolla runt lite:)

Har bilder från igår men dom laddar jag upp ikväll:)

Juste på torsdag är det läkarbesök på barnmottagningen för lillkillen...Vi ska ju på efterkontroll på grund av förkylningsastman....Sen ska vi få en starkare medicin hoppas jag också eftersom den han ahr nu itne funkar till 100....

Men men vi höres ikväll.d


Kommentarer
Postat av: tina

Säg att du vill ha kortison, typ Pulmicort för astman!

2009-07-06 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0