Söndag

Hejheej...Har haft problem med mitt cp  internet så tappade blogglusten...hehe...
Idag har jag varit med Nelle...Vi va inne i stan och kollade runt lite...!!Käkade MC och sen åkte vi och hälsade på vid Nelles gamla jobb och tog en glass där:D
Sen åkte vi hem bokade biljetter till gotland...Så på fredag åker vi och kommer hem på söndag tror jag...Ska bli roligt...
Sen färgade Nelle mitt hår...Blonda slingor som blev oranga slingor...Men men:P

Sen drog vi hem till Jennie och fikade lite...Sen hann klockan bli 7 så vi gick upp till macken och köpte en dricka sen hem....Älsklingen somnade i vagnen vid 7 tiden så jag väkte honom när vi kom hem ,gav han välling sen somnade han om igen....Så nu sover han

Igår va vi uppe hos Mija och käkade lunch...Fick MASSSOOOR med gamla bilder från henne från typ året 06-07...Skiit roligt:D Tänkte lägga upp ett colage som jag gjorde igår av några bilder....Det va sammanlagt 400 bilder som jagfick av henne hehe:D

Imorgon ska jag och Nelle till forum och häng:P haha...Eller om det är fint blir det bada:D

Har massor med bilde rpå min kamera men dom får laddas upp imorgon...Ingen ork nu...
Näää tillbaka till filmen nu:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0