Söndag

Hejheej dålig uppdatering igen!!! Fyy på mig!!
Torsdag va vi ialalfall hos Läkaren....Fick utskrivet mer medicin och en starkare....Läkaren va ju fan dum i huvudet hon trodde typ att jag inte lyssnade på henne och varje gång hon berättade nått ville hon att jag skulle upprepa vad hon sagt!! Psyko!!
Men men innan det va vi hemma hos Emma och Novalie och drack lite kaffe sen lunchade vi i forum...

Efter läkaren drog jag ut till huset!! Fredagen Gjordes inte så mycke...Satt abra inne typ...Det va ju typ storm och grejer...

Igår va vi bjudna hem till Linda och Fredrik på fika:) Guuud vilken fin lägenhet dom har skaffat sig...Skiit snyggt...Verkligen mordern:) Kom dit vid halv 1 så då drack vi kaffe och åt moccarutor:)
Sen gick vi och handlade på mini ica...SKulle igentligen handla blöjor emn fick gå till konsum för på ica hade dom 2 olika sorters blöjor och inget som passade mig:P

Sen gick vi tillbaka hem till dom och Linda började fixa ordning inför kvällen eftersom dom skulle ha inflyttnings fest sen...
När vi satt på balkongen allihopa så drog sig Theo upp på fredrik tror jag det va och helt plötsligt släpper han och står en lång stund helt själv utan nått stöd:D Stooora killen<3
Vid halv 5 tiden kom sandra,Elin,Micke och Micke och killarna började kolla fotboll tror jag...Och vi andra hjälpte Linda:D
Sen började tiden närma sig hemgång så vi drog vid tio över 6...Och så åkte vi vidare ut till huset.....Veronika och Sebastian hade kommit så jag och sebastian satt och spela vänd tia typ 1 timma....Sen somnade jag innan klockan va elva och vaknade klockan 1 på natten och fattade inte att jag somnat.....Men somnade om en timma senare..

Nu stter jag på busshållsplatsen och väntar på bussen som kommer 14 över sen ska jag hem och fixa ordning lite...Ringa syster länge sen jag pratade med henne...Sen måste jag gå ner och ahndla...Eller om jag kanske gör det först eftersom jag inte har nån mjölk till kaffet annars...Joo emnd et blir nog handla först...:D

Det kan vara många stav fel eftersom jag har så dålig styrka på min skärm så jag ser inte nått när det är så ljust:D Men men det märker jag väl sen när jag kommer hem:P hehe

Nää nu åker datan ner igen:)
Bilder komme rikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0