Tisdag


En dag närmare fredag:D WWohoo:D Idag va jag och Nelle och lunchade sen har vi spenderat nästan hela dagen med att vara ute...Lekt och gått massa promenader:D

Imorgon ska både jag och Nelle till Läkaren...Jag halv 12 och hon halv 3.....
Sen ska jag faktist inte göra så mycke...

Igår va vi först i forum sen så drog vi till stan och fikade på Mijas jobb:D Hahha fan va jag klagade på allt jag fick....
Men det va gratis iallafall:DHihi

Nää vet faktist inte vad jag ska skriva mer:S Får min sista föräldrapenning den 26 september:(
Nu ikväll kommer det massa bra filmer :)
Nää men nu kommer lite bilder







Kommentarer
Postat av: Nicole - Mamma till C

Har du och Theos pappa delad vårdnad eller du ensam? :)

Tänkte på att det är ju inte långt till september!



Svara på frågan jag har ställt i bloggen om plastikoperationer :)

2009-07-21 @ 20:54:49
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0