Ute i huset

Japp kom ut hit vid halv 3...Och matschade precis in åskan och regnet....Precis när jag gick av bussen så började det åska och blixtra och regna....Vilken tajming va?!

Vi har inte gjort så mycke...Lagat mat och lillkillen är helt galen här ute...Han ska upp på varje stol....Hoppar in i skåp och lådor...:)Min lilla älskling<3

För första gången i Theos 10 månaders långa liv har han endast sovit en gång idag...Han somnade halv 11 idag och sov till halv 12 sen har han avrit pigg till klockan 19.00 nu ikväll....Helt sjukt...Jag vet inte men när sånt där händer då känns det som om han blir större:S Han fyller F'N 1 år snart...Usch...Nää men jag blir faktist tårögd när jag tänker på det:S Känns som om tiden går så jävla snabbt...Vill inte att han ska bli stor vill att han ska vara min lilla bebis fortfarande...Men endå är jag så otroligt stolt både över honom och mig själv....1 helt år som ensamstående mamma....Det har varit många tuffa dagar...Men också många glada dagar...Detta år har varit det bästa....Fast jag och Theos pappa inte är tillsammans så är han det bästa vi gjort....
Jag ångrar inte att jag fick Theo med honom för då skulle det aldrig vara Theo...Min lilla älskade bebis....Jag äslakr honom så sjukt mycke...Han är verkligen det bästa jag har och kommer att ha....

Jag skulle aldrig kunna ångra min lilla bebis...Har fått frågor ibland om jag ångrar att jag behöll honom?! Hur kan man ångra det? jag Fattar inte....Jag vet inte ens hur mitt liv såg ut innan Theo kom....Han är det bästa som hänt mig...

Vissa som skaffat barn säger att dom förlorat vänner...Men jag ahr både kvar mina käraste och dom tyker ju om Theo hur mycke som helst...Och plus att jag fått starkare band med gamla vänner plus nya vänner...Så jag ahr absolut inte förlorat nån...Alla finns kvar plus några till!!

Jag tycker verkligen det där med vänskap är viktigt....Speciellt för mig som är ensam med Theo....Jag uppskattar mina vänner jätte mycke!! Kanske inte sägs så ofta men det gör jag!! Tusen kramar till alla er<3

Nää nu ska vi nog spela lite kort...

Jag älskar min älskade lilla bebis<3




Jag älskar dig min vackraste<3

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vad söt du är <3

2009-07-05 @ 00:04:55
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: emma

Hej =)



har nu för första gången en liten frågestund i min blogg,

tänkte se om man får ihop några frågor som jag sedan kommer att besvara!

Ställ vilken fråga du vill,

jag svara på allt ; )



Kram Emma

2009-07-05 @ 19:47:31
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0