Fredag

Exakt en vecka till Sthlm:) Då ses vi igen allihopa....På onsdag har jag avrit borta i 4 veckor...Känns som 2 typ!!
Idag har vi varit i stan en sväng...Handlade 2 linnen ...Är skit mycke reor här på hm...Helt sjukt..!! Köpte iallafall 2 skit snygga linnen för 59 kr!! Asså tillsammans!! Skiit billigt ju:D
Sen käkade vi lite lunch:D Blev kebab tallrik med endast sallad.....Sen jag kom hit så har jag gått ner 5 kilo...Det känns skönt...Men jag har fuskat ganska så mycke men ligger nu på 10 kilo minus sen jag började min jojo bantning så det känns skönt..Fast det inte syns så måste ju fettet försvunnit någonstans!!!

Sen ahr vi inte gjort så mycke lagat mat och käkat...Syster drog precis iväg till jobbet...Hennes sista natt hoppas vi på nu innan sthlm resan!!! Nu blir det ingen stan fören nästa vecka tisdag eller onsdag!!


Det är många som tar studenten nu den här tiden på sommaren!!! Hag kommer nog aldrig få den chansen och det ångrar jag nu men emn vad ska man göra?! Jag är iallafall himlans glad att jag fick åka flak 07 när Min käraste vän Linda tog studenten:) Tackar så mycket!!! Det va en rolig upplevelse;D

Såhär såg jag ut på Lindas flak...Blöt,glad och full(blöt för att alla hällt öl och sånt)!


Hittade en bild från 07:) Brun och smalar jag va:)


Såhär såg jag ut när jag va 13-14 någonting!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0