Måndag

Idag klev vi upp vid 6 tiden...Blev kolla på tv och vänta på att syster kom hem från jobbet....Sen när hn kom hem gick hon och la sig och jag och älsklingen gick en promenad vid 10 tiden....

Vid 1 tiden väckte vi syster och så satt vi ute och solade...Asså jag lider i denna värme...Det är för varmt...Tillochmed syster tyckte det va för varmt och då ska jag be att få tala om att då är det dödsvarmt...

Men vi har iallafall försökt vara ute så mycke som möjligt ....Vi i solen och lillkillen i skuggan....Vid 3 tiden gick vi och hämtade Wille och efter det blev det en sväng förbi netto....Och på tillbaka vägen så stannade vi vid en fontän typ...
Och där plaskade ungarna hejvilt:D Älsklinegn älskar verkligen vatten:)

Sen efter det har vi bara varit hemma....Jag har tvättat hela dagen...Så skönt när det är varmt ute kan man ha kläderna där och torka det går skit snabbt också:D

Nu kommer lite bilder:)






Nu kommer LITE av det jag köpt sen jag kom hit!


Lite av mitt!


Lite av lillkillens grejer

Kommentarer
Postat av: emma

åh vilka fina klänningar

2009-06-01 @ 21:48:46
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0