Onsdag

Många dagar har gått sen jag skrev sist...Har hänt ganska så mycke...Eller hänt och hänt men vi har varit i farten ganska så mycke!!

Kom ju tillbaka till sthlm i fredags...Bil resan dit kändes som 2 dagar med en aktiv 10 månaders bebis att underhålla....Suck....Plus att jag va sjuk....Nää hemskt det där...Men vi a iallafall framme vid 6 tiden tror jag...Eller kanske  vid 7,,,,,Men iallafall...Så då käkade vi lite och jag gick till sängs vid 10 tiden!!!

Lördagen började jag med att ta ett lååångt bad:D Skööönt!! Sen drog vi till forum allihopa....Där handlade jag en ram och en tröja till mig:D

Vid 7 tiden började jag röra mig till Linda...Först står jag och knackar på hennes  dörr men ingen öppnar..Jaha...Har hon glömt eller?!! Men sen får jag sms om att hon är hos Cribba så jag kliver på där...Och där sitter dom och kör nått supar spel...Hhahaha faktist ganska roligt...Hade varit roligare om man fick dricka nått gott om man förlorade men så kul hade vi det inte:P

Vid halv 9 tiden började vi röra oss....Vi skulle till spånga för att kolla på Lindas killes kompisar som skulle spela....Så vi tog en taxi till spånga och vi började med att leta bord..Jag och linda gick till baren och beställde....Vi började med en varsin polkashots!! Kan ite påstå att den va god men den sjönk ner !!! Efter massa drikar och cider så va jag ganska så full...Och varje drink jag handlade lovade jag att skulle va min sista me nej nej...Men till slut gav jag upp!!! Hhahah

Vid 1 tiden började vi röra oss utåt...Men det blev så segt så vi tänkte att vi ringer en taxi och drar hem istället....1½timma efter va vi hemma.....Det tog oss en timma att få en taxii...Vissa va proppfull bokade och visa hade det upptaget så det inte ens gick att koppla fraM....Men till slut så kom vi hem iallafall.....Va hemma kvart i 3 typ

Söndagen sen va det planerat att dra till grönan!!!Ni som bor i sthlm vet ju att söndagen inte va det bästa vädret!! Men vi åkte dit iallafall...Och hem efter 2-3 timmar...Hhahaha!!! Eller vi drog till min brorsa och käkade och spelade bingolotto:D

På måndagen va jag rejält sjuk så dagen började med en pling till vårdcentralen pga ont i örat...Så jag fick en tid till klockan halv 12.....Hon kollade lite snabbt och sa att jag hade lock för örat och bakom det så låg det vätska så hon skrev ut några piller jag ska ta tills det blir bättre,,,,,,,,Är skiit irriterad på detta jävla lock....Aja efter det så åkte jag och träffade Linda .D Sen hem igen11

I tisdags va vi i sickla....Maaaassooor med reor.D Köpte massa fint som jag tagit kort på:D

Idag va jag wille och Theo hemma hos Emma och Fikade och möööös<3 Sötnosar.:DSen va i forum och jag handlade nya skor och presenter till Wille eftersom han fyller år snart:)
Nu ska jag ladda upp lite bilder...Känner att detta inlägg tagit lite för mycke tid!!!

Lite från utekvällen




Inhandlat igår!!



Bilden på mig och veronika från bergochdalbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0