Söndag

Jaha då va söndagen här igen då...Sista söndagen jag spenderar i skåne...Iallafall nu!! Hehe

Idag vaknade vi halv 9!!!! SNacka om sovmrgon:) Sköönt:D Vid 11 tiden gick vi den 40 minuter långa vägen till ica maxi...Där handlade vi lite smått och kollade...Jag köpte välling och tvättlappar!!!
Sen så käkade vi eller veronika och Wille och Theo käkade och vi andra drack kaffe!!!

Efter det så begav vi oss den 40 minuters promenadvägen tillbaka igen och sen kollade vi lite tv och så...Sen drog Tina och Thomas och handlade pizza till barnen och jag käkade 2 stekta ägg och ett knäckebröd:) Mumsig middag va?!!

Aja nu har dom små somnat och vi sitter här och kollar tv allihopa...Imorgon blir det att ringa bvc och avboka min tid jag fått..Igentligen skulle vi dit den 16 juni men nu när brorsan va hemma och öppnade posten hade vi fått en ny tid till den 9 juni men då funkar det ju inte så eftersom bvc ligger i sthlm och jag befinner mig 5 timmar därifrån(med bil) så jag kan nog inte komma...Dom hade ändrat eftersom läkaren är på semester den 16....Men men vi får väl se när han kommer tillbaka så att vi kan komma dit!!

Aja nu ska jag spela nått roligt....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0