Tisdag

Idag spenderades morgonen/förmiddagen på stan med skåne gänget...Vi kollade runt lite och fixade den falska solbrännan:P

Imorse gick jag och lillkillen upp halv 9:D Snacka om sköönt:)

Jag köpte även nya strumpor...Hade bara med mig typ 4-5 par och två par av dom fattas det en strumpa ifrån:S
Så det blev 4 par nya:D Mycket fina!!

Sen har vi stoooor städat hela huset här ...Eller nerevåningen iallafall....Jag har dammsugit alla rummen och dinat och fixat så att det bara är att åka sen på fredag när alla kommer från sina avslutningar:)


Åhh va jag längtar till lördag!!! Har saknat att gå ut:D Och jag vet att jag kommer uppskatta det så mycke nu när jag vet att det är lååååång tid tills nästa gång så ja ska ha så roligt:D Men det går väl inte att ha tråkigt i det sällskapet man ska vara med<3

åhh jag blir så peppad när jag pratar med Linda och jag längtar bara ännu mera:) Ska bli så himlans kul:D

Imorgon blir det stan igen....Syster ska hämta ut medicin och jag ska köpa en hemlig sak på apoteket som vi inte behöver diskutera!!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Haha vaa? Vad ska du köpa? ;P

2009-06-10 @ 14:55:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0