Onsdag

Idag blev det igen skola för oss...Theo ahr en sån hemsk hosta så vi blev tvungna att gå till vårdcentralen....Lille plutt...
Han har rethosta så han hostar tills han spyr:( Jätte hemskt.....Så läkaren sa att det inte smittar eller nått.

Fick bricanyl utskrivet....Han blev jätte pigg avd et nu på kvällen...Har varit vaken typ 5 timmar i sträck:S Hehe
Men hoppas att det funkar...Efter vårdcentralen så åkte vi till forum och mötte upp Emma och Novalie....
Vi hämtade ut medicinen och käkade lite och så:)
Sen så åkte vi mot fiskis....Emma skulle till Novalies farmor så jag fick sällskap...Men först gick vi runt lite i fiskis:D
En mycket trevig dag:D Tackar idag igen för en bra dag:)

Imorse mötte jag Linda och Sandra klockan tio så gick vi morgon promenad innan jag skulle till vårdcentralen...

Det har varit så fint väder idag:D Om det inte skulle blåsa så mycke så skulle amn inte behövt ha jacka på sig...

Imorgon har jag absolut inga planer...Ska faktist inte göra ett skit:S

Nu ska jag läsa bloggar och så:)

Kommentarer
Postat av: emma

Heeeeej, tack för en trevlig dag =)



Jag har ingenting på lördag så om du vill så får du gärna komma hit ....



Puss

2009-03-18 @ 21:55:10
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0