Rubrik?

Älsklingen sover i sin egna säng:S Hur ska jag klara mig inatt? Men jag måste verkligen börja låta honom ligga där....
Känns lite ovant men det går väl över och han vänjer sig också så småningom...
Veronika va här nyss hon gick precis till sin pappa...Hon är i sthlm några dagar eftersom hon ska på bob dylan konseten på måndag med min brorsa....Han köpte biljetter åt henne och honom..Hon fick sin i julklapp:D
Faan va glad hon blev då:)

Jag har tagit massa bilder idag också:D Men jag orkar inte trixa med dom i picnik så jag lägger bara ut dom...

Ikväll kommer wallander,,,Den wallander som kommer idag såg jag typ för en månad sen så då är det inte roligt men det kommer ju inget bättre:S
Aja nu kommer bilder:D


Jag på väg till Emma

Theo och Novalie:)


Älsklingens nya brillor:D


På väg till forum:d

Han sover i sin säng:D

Denna t-shirt fick lillkillen idag:D

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliams mamma ( snart 2 barns mamma)

Tycker oxå att det är jobbigt när min Miliam ska sova i sin egna säng :( :P. Fast det är rätt skönt, för man får mera plats :D

2009-03-21 @ 21:07:01
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0