Jaha Fredag med öl:)

Idag har vi varit i stan igen....Men det blev faktist inget shoppande.....Wohoo...Vi käkade lunch och syster besökte banken!!
Sen har vi legat i solen HEEELA dagen och stekt....Hahha nädå....Men vi har haft jätte varmt....Lillkillen ahr suttit med bara t-shirt så fatta att det har varit varmt:D

Syster drog iväg för en stund sen till jobbet den tråkmånsen:P
Så nu sitter vi här i soffan jag,Veronika,Thomas och lukas och kolalr tv....Jag och Thomas dricker öl...Eller jag smakade bara ett glas av honom.....

IMorgon är planen att gå och möta Tina vid jobbet...Eller det va Veronikas plan...Lovar er att det aldrig kommer hända...Tror hon på fullaste allvar att hon ska kliva upp halv 7? Det går inte ens att få upp henne vid 10 tiden så  glöm och dröm!!!!

Jag är jätte törstig.....Vill dricka coola men ska inte göra det....Det finns så mycke gott här men neeej....Imorgon ska jag bara äta ägg gurka och isbergssallad......!!!! Har jag Bestämt...Men men nu ska jag kolla tv och njuta av sällskapet:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0