Kväll

Nu ahr jag äntligen laddat upp bilderna från kameran till datan....Har bilder från slutet av april:)
Man märker verkligen att jag inte har nån  lust med nånting:)
Just nu vill jag bara till skåne och koppla av och umgås med gänget där borta...Saknar dom jätte mycke:(
Pratade med Wille idag och han säger hela tiden"moster komma hem idag" så jädra sööt<3

Älsklingen och jag ahr precis badat:D Nu på kvällen så har vi busat maaassooor:D Det va ett tag sen älsklingen va så där jätte glad eftersom han har haft sina hemska förkylningar:( Lille plutt:)

Idag har vi inte gjort så mycke har mest bara varit hemma och sen så följde vi med brorsan och hämtade mamma från huset.....Åhh jag körde min moppe också...Jag har ju den där ute så jag körde lite runt där..Skönt det känndes...:)

Nu hade jag tänkt att ladda upp massa bilder och så:D
Imorgon blir det troligtvis en träff med Emma och Novalie:) Måste ju träffas innan jag åker:( Kommer sakna dom ju:) Mina fina tjejor<3




-8 kilo:)


Den finaste<3

Den nya vagnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0