Stora älskade bebis

Grattis till min älskade Theodor som blir nio månader idag:) Och Novalie som blir 7 månader:)



Skrev ju inte igår så igår va vi iallafall i stan...Åkte tidigt...Va där vid 9 tiden...Jag solade solarium och brände hela ryggen"ajaj"Men idag är det lugnt...Vi va iallafall i stan ett tag och sen åkte vi hem käkade snabb lunch och drack snabbkaffe och sen bar det av och hämta Wille:)
Sen gick vi förbi Netto och handlade och kollade runt:)

Sen gjorde vi faktist inte så mycke...Satt ute typ hela dagen...Igår på morgonen va det värsta regnet men sen blev det skit varmt....

Idag va vi i stan igen och då va det systers tur att sola...Hehe....Vi kör varannan dag:P Hehhe nejdå
Sen så va vi och letade efter någonting som syster skulle ha på sig på sin fest på fredag...Hon hittade en jätte fin vit tunika/klänning:)
Sen köpte jag också en klänning som jag sak ha på Fredag:D Men ni får massa bilder då....Måste komma ihåg att ladda kameran...Ska nog lägga den på ladnding imorgon typ så att man inte glömmer...
Sen så handlade vi och åkte hemåt...Käkade snabb lunch"igen" sen hämta Wille och vidare till Netto...:)
Sen käkade vi middag och vi ahr städat HELA huset....Jag fick värsta kicken och ville börja städa...Så jag damsög alla rum"nere våningen" och tvättade diskbänken och tvätta skåps luckorna:D Mycket nöjd är jag:D

Nää nu ska jag läsa bloggar:D Imrogon blir det stan igen....Måste lämna filmen vi hyrde förra veckan:D

Kommentarer
Postat av: emma

va fin din blogg är =)





Pussss

2009-05-20 @ 08:08:07
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0