Hata lalallala

Nu sitter jag i sj´kolan....Har precis g´ått ut från lektionen jag klarar inte av min lärare jag tror att jag ska försöka få gå i en annan klass på hennes lektioner.....Vi går värkligen inte ihop idag stod vi och drog på varsin sida av min dator trodde den skulle gå sönder......Och jag är redan tjurig hela tiden och så fort jag ser henne så blir jag ännu surare.....Alla i klassen hatar henne och det ahr vi gjort sen vi började och nu när jag ahr världens homornssvängningar så hatar jag henne ännu mer....Hata är ett starkt ord det är inte många jag hatar men henne hatar jag.......Hon är en sån människa som irriterar en bara hon är i samma rum....Vi kommer aldrig funka ihop och hon funkar inte med andra i klassen heller det är folk som klagat på henne men det är bara vi elev som får skit av rektorn sen för att hon slickar hans arsle......Detta va ett hat inlägg.....hahahha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0