Tisdag

Idag så blir det väl inte mycket att göra....Jag ska faktist kolla på våra bästa år hade jag tänkt...Det va en evighet sen jag såg det.....

Nästan alla mina bilder försvann från datorn när jag formaterade om den:( Alla bilder som jag skulle vilja ha kvar försvann sen massa skit bilder som endå kunde ha försvunnit finns kvar:( Jag älskade mina bilder....Aja inte mycke att göra åt


Igår läste jag igenom min blogg från första inlägget.....Ganska tråkigt....Jag skriver så himla lite hela tiden....Och ibland kan det typ gå en vecka innan jag skriver igen. Men ibland har jag bara ingen lust och ibland har det lixom inte hänt nått på flera dagar så det känns inte som om det finns nått att skriva om......Men jag tror att jag kan lova er att jag ska skriva ett inlägg om dagen fast det är tråkigt och inte står så mycke.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0