3 timmar kvar till sovdax

För lillkillen iaafalll:PJag ska kolla beck klockan 22.00...Har sett det där avsnittet mend et kommer inget bättre:(
träffade Sandra i centrum idag:) Snygg va hon:P hehe men det blir en längre dejt imorgon med Linda också:D
Fick en mascara av Madde(Sandras syster) tack så mycke:)
imorse när jag vaknade så va mitt ena öga helt rött och svullet:s skiit skumt.....har tagit bild på ögat ska ladda upp sen:)
Nu håller ett nytt läge på inte så insatt men det är väl det bästa som kommer:P På måndag ska vi till ica maxi och barnens hus och handla det sista:) Sen ska julgranen upp på måndag också:) Funderar på om jag ska handla några mer julklappar? Kanske till syster? Ska kanske åka till design torget och kolla nått på tisdag?Det lär ju va fullt med folk då...Men men

Kommentarer
Postat av: tina

Köp inte till mig....spara dina pengar........

2008-12-20 @ 22:06:26
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0