6 December

Halloj...Idag har vi varit ute och farit...Skulle hälsa på min gamla stödfamilj som jag ahde när jag va liten...Men dom va inte hemma:(Men ska ringa dom ikväll och kolla om vi kan komma imårrn:D Hoppas har inte träffat dom på typ 5 år kanske:D Hehe...

Men idag blir det nog inte så mycke att göra Lillälsklingen sover i vagnen och har gjort det i ungefär 3 timmar snart:S Då komme han vara uppe hela dagen och hela kvällen sen:S

 Igår åkte Robin ut från idol...Det va faktist oväntat....Men Kevin vinner ju det är solklart....Alla älskar honom typ....Jag tycker han är jätte duktigt.....Aja nog snackat om idol.....Det va ju som sagt punka i min emma ljunga vagn men käre bror fixade det lätt som en plätt så nu känns det bra igen:)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Och jag hörde tvärt om :P hahaha

aja, undre vilken bvc som har rätt :D

2008-12-06 @ 15:53:35
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0