Dålig

På att uppdatera men syrran och dom är här:) Idag har jag varit på akut tandläkaren...Fy faan vilken tandvärk jag haft så idag va jag där och dom gjorde nått tillfälligt med tanden så jag hoppas jag får en tid hos tandläkaren innan onsdag för efter onsdag måste jag börja betala och det har jga inte råd med ska jag be att få tala om:S

På tisdag ska vi dags kryssning jag syrran,sebastian,veronika,wille theo,jossan och robban:D En familje utflykt:D Hehe det är massa grejer som händer på båten fast det ä för barn:) Men det ska bli kul:) Imorgon ska vi nog åka och handla en lcd tv till mamma:) Hon har skippat stenålders tvn:P hehe:)

Men jag ska försöka uppdatera snart igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0