en trött bebis

Nu sover lillkillen<3 Han ligger här bredvid mig i soffan och snarkar....Han va jätte trött men vägrade sova så han gallskrek tills han somnade och nu sover han så sött<3...Jag köpte ett nytt månads kort idag iallafall...Känner att jag behöver det nu innan jul och allt...Sen får vi se om jag har råd nästa månad...Mycket annat står på listan först....Men men...Idag ska jag inte göra så mycke...Kolla på tv och så...Imorgon är det fik hemma hos Linda:D Mysigt:) Då får man höra lite skvaller från hennes liv:) Send en 19 december kommer Sandra hem igen:D:D:D Mysigt:) Idag camade vi på msn eller Theo camade
hehe:) Sen åker hon inte tillbaka....Kul:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0