:)

Om några timmar är det julafton:D Åhh va kul det ska bli...Ja skulle aldrig haft någon julkänslo om inte Theodor fanns det är han som får mig att längta till julen:D Ska bli så kul att se vad han tycker om alla julklappar och tomten:D hehe:D Säkert kommer han vara rädd:(Lilla<3 hehe

Nu har jag fixat ögonen,använt salvan och dropparna:) Vill så gärna ha smink imorgon:( Får se hur ögat ser ut:S
Idag kommer det bara filmer på tv...Älskar tiden runt julen då kommer massa bra filmer hela tiden på tv:D

Imårrn blir det upp tidigt för att följa med brorsan till forum...Sen ska älsklingen få öppna ett paket när han vaknar:D Jag ahr redan valt en han ska få öppna:D En sak mamma köpte igår:) Han ahr så mycke julklappar att det är sjkt...Allt är bara till honom nästan:D hehe:)

Nää nu ska jag lägga mig bredvid min sovande bebis:D Jag tror jag hinner med ett inlägg imorgon:D och sen blir det MAAASSSOOOOOR med foton på torsdag:D:D


God jul på er allihopa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0