Handlat maaat

Tillslut kom brorsan men vi drog inte iväg fören vid halv 4 seegt...Men vi va på banrnens hus och köpte massa till Theo, Wille och sebastian:D Det blev massa julklappar:) Sen va vi och handlade massa mat till julen blev typ1700 kr för maten:S Shiit hehe:D Jag framkallade bilder typ i lördags tror jag och jag fick dom idag:) Skit snabba...Därifrån ska jag framkalla massor med bilder....ikväll när älsklingen sover ska jag kolla vilka bilder jag ska framkalla:) Synd att en jävla person raderade ALLA bilder på mig under graviditeten och på min mage och Alla bilder på när Theo va nyfödd:( FAAAAN FÖR DIG!!!! Är jätte ledsen över det:( Kan komma och tänka på det ibland och gråta....Jag ahr ju dom bilderna som finns på bloggen men dom är ju märkta hur kul är det att framkalla bilder som ä märkta:( Aja gjort är gjort....Men tur att jag inte har någon nu som skulle kunna radera bilder på min SON ör nu rör ingen mina bilder:) Finns masa bilder från igår/idag lddar upp dom sen:)


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Va vem radera dem? A eller?

2008-12-22 @ 21:32:42
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0