Imorgon är det JUL

Idag va vi i sickla med Noelia:DHon shoppade lite julklappar och jag ahndlade en julklapp till min bror:) Vi ahr satt upp granen idag :) Mycket vackert:) Idag va vi på vårdcentralen och kollade våra ögon...Älsklinegns öga såg bra ut men mitt såg ut sm om jag fått en allergi chock typ:S Eh skit skumt:SÄr lixom inte allergisk mot något:S Men men...fick iallafall medicin salva och droppar:) Fan det va sjukt mycke folk på apoteket idag...Stod i kö en halv timma typ....Hehe sen handlade vi det sista för julen:D Skönt nu är allt klart:) Imårrn ska jag följa med min brorsa för att ahn ska handla julklappar....Han va i forum idag och skule handla julklappar men det va för mycke folk enligt honom...Så imårrn ska vi åka och handla vid 10 tiden...Han handlade Veronikas julklapp idag iallafall:P Tina min kära syster glöm inte grejen till sittvagn och alla skruvar till den:P

Nu blir det uppesittar kväll med lotta engberg:P hahahha:D Skriver väl ett inlägg innan läggdags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0