Sickla idag

Japp det va vi.Jag syster wille och theo va där:) Jag köpte lite saker på gina till mig:) En klänning till nyår en lång tunika kofta och ett linne:D Mycket fint:)
Sen på hm köpte jag 2 tröjor till älsklingen och 2 pack strumpor och nya vantar:D
Sen va vi på name it och där handlade jag en tröja till lillkillen:D
Och på brio fick han en sak som man hänger på vagnen med en spegel och massa saker:D Den va från hans gammelmoster:D Mycket fint:D

Sen va jag på sko punkten och köpte ett par stövlar som jag sak ha på nyår:) På tisdag är det dags kryssning som gäller:D Mysigt mysigt:D:D Kostade abra 19kr en biljett så det tackar man inte nej till hehe:D Nää nu vaknar min plutt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0