:)

Jag tänker hela tiden på att jag snart är mamma...Jag som precis fick gå ut på krogen lixom...Men emn tiden kan gå snabbt...Jag har ALDRIG tänkt tanken på att göra abort men jag ahr haft många tvivel på om jag kommer klara det här...Men man ahr så mycke stöd från alla så man är aldrig ensam....

Och nu behöver jag inte köpa nått mer till bebisen allt är klart nu:) Nu ahr jag allt....Är bara lite orolig när man ska börja packa BB väskan när gör man det? Känns som om alla får för tidigt nuförtiden så det kan juh vara dax när som helst för mig igentligen....Men jag tror nog inte det emn man ska aldrig säga aldrig.....

Det är lixom typ 2 månader kvar nu och 2 månader går ju hur snabbt som helst....Jag ahr aldrig i hela mitt liv velat att en sommar ska gå så snabbt som jag vill den här sommaren ska göra...Vill ha ut min lilla bebis pojke:) Om ungefär 2 månader är jag mamma det är helt sjukt...Jag kan lixom inte fatta det...Tänk när han för första gången säger mamma....Vilken känsla:)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Så känner jag också...skit om två månader är jag mamma! kan verkligen inte fatta det, känns som en dröm bara! Jag vill bara att sommaren ska vara över så man kan ha sin älskade bebis i famnen...jag som älskar sommaren :)

2008-07-13 @ 22:54:25
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: LAACY

Gud, ja tänk! Om du veckor blir du mamma. Kan själv inte heller fatta de riktigt.

näää, vill inte vänta så länge tills vecka 25 =P känns som ett år typ .. önskar jag bara kunde titta nu direkt vad de är för kön =(

2008-07-14 @ 03:59:40
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Emma

Fatta vilken upplevelse vi kommer att få uppleva... Min kompis fick en son i lördags och hon berättade verkligen i detalj hur det var att föda... Inte så kul o höra men det är ju något man klarar av iaf! Längtar som fan oxå tills lill flickan ploppar ut =)=)=) vill inte ha den därinne... vill ju ha något o gosa med hehe.... Hoppas allt e bra med dig annars ?! Kraam!

2008-07-14 @ 08:55:17
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0