hejheej

Åker ut till huset idag och kommer hem på måndag igen efter barnmorskan:D
Har inte gjort så mycke...Varit ute i huset ätit gott och blivit ompysslad av mamma:D Jag fattar inte varför jag ahr blivit en sån mammagris sen jag blev gravid det är helt sjukt...Jag vill lixom aldrig vara ifrån henne nuförtiden....Så fort jag går ifrån henne så har jag gråten i halsen typ...Det är skit skumt:S Men men.....

Idag va vi iallafall och handlade i hemmesta...Vi tog bussen dit och vi handlade för över 1500 kr så det blev taxi tillbaka....Sen nu så är jag bara hemma en sväng för att hämta lite kläder och sånt:) Snart går bussen ut dit igen.....


Bebisen har fixerat sig nu känner jag....Men han tror att han kan vända på sig hahaha så det känns jätte koonstigt:) Men då och då putar han ut med sin lilla rumpa.....Och slår med armarna på sidorna av magen hehe...Och SPARKAS I REVBENEN....hehe:d

Aaa måndag är det som sagt barnmorskan efter denna gång så ska jag gå varannan vecka istället för 1 gånbg i månaden....Eftersom det börjar närma sig:)

Juste glömde lägga upp bilderna på babysittern och de jag fick av syster så jag lägger upp dom nu:)






                                                                                         Gratis box från barnens hus!

                                                                   

                                                                                        Bil barnstolen:)

                                                                                        Bärsele från babybjörn!



                                                                                        Till spjällsängen



                                                                                     Babysitter med vibrator i:)


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Babysitter med vibratior är absolut det bästa köpet jag gjort! Den är bäst alldeles underbar! Freija älskar den. Perfekt när man lagar mat eller gör välling så sitter hon så snällt där och slår på sina leksaker :)

2008-07-25 @ 19:27:26
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

vad fina saker! lillen kommer att stormtrivas hos er det är jag övertygad om ! ni har verkligen tänkt på allt! nåt ni inte har hunnit köpa än? hehe

vad är det för hus du åker till lite då och då?

2008-07-26 @ 00:07:03
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Batterihållaren på våran är där bebisen har fötterna... jag vet inte man kanske måste tabort hela klädseln för att komma åt den lilla "batterilådan" eller så finns de sånn där kardborre öppning, eller vad fasen de heter.



Gick det bra hos BM idag? : )

2008-07-28 @ 12:44:01
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0