Torsdag

Idag klockan 8 i morse åkte syster och dom hem....Dom hade haft en lyckad kväll påiron maiden konserten och jag och Wille hade haft en lyckad dag/kväll här hemma.....Fast det tog ett tag innan jag fick honom i säng.....Men till sluta så la han sig bredvid mig i soffan och somnade på min arm och så bar jag in honom i sovrummet....Sen så sov han.....Sen kom syster och Thomas hem runt tolv tiden:)

Igår så kollade jag på förlossningen på tv4 fakta....Fyyy fan säger jag bara.....Men men man kan lika gärna vänja sig vid tanken för snart är det dax.....Jag vill bara inte pressa ut huvudet.....Det är de jag är rädd för....Det känns som om resten är smidigt....:)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Det svider lite när huvudet ska ut men värre än så är det inte. Ja nu kan jag ju bara tala för mig själv, men så värst farligt var det inte. Som sagt en jätte kick är vad det är.

2008-07-17 @ 17:16:49
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: LAACY

aa, den börjar bli rundare nu, innan såg jag mest fläskig ut =P hahah

usch, nemen de jag mest oroar mig inför förlossningen är nog värkarna, om jag kunde skulle jag nog hellre pressa ut två huvuden än att han värkar 48 timmar eller nåt

2008-07-17 @ 23:23:12
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0