Söndag

Idag har det avrit en riktig seg dag....Vaknade ungefär halv 1 ochs en har jag bara degat och inte gjort nån nytta alls...Hehe:)
Min syrras son fyllde år igår och min morsa köpte en batteri driven moppe åt honom och idag så pratade jag emd syrran och kollade hur det ahde gått med moppen igår...Och Wille hade börjat åka ut mot stora vägen och sagt att han skulle till donnals hahaha sööt unge:D Han hade åkt runt med den där moppen i 2 timmar igår...

idag när jag ringde så frågade syrran "ska du prata med moster" och Wille säger "nej tack " hahahha:D så jävla sööt:D

Idag ska vi se en film på femman klockan 9 filmen heter en sexmissbrukares bekännelse....Den verkar lite rolig:)
På onsdag är det barnmorskan hoppas man ahr gått upp lite mer nu....fjuttiga 3 kilo är itne mycket att hurra för...hehe:)


Sandra R när ska vi ses så du kan klappa på magen?

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha så söt "Donnals" : ) Man ser verkligen på bilderna hur magen har växt, den blir bara större och större. Du kommer rulla fram i vecka 40 haha.

2008-06-30 @ 19:54:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0