Mi miiiii

Idag känns det mycket mycket bättre efter att ha käkat tabletterna...:D Har ätit 4 potatisbullar och bacon och klockan är bara 2....Jag är skit stolt:D:D hehe:D Hoppas bebisen är stolt över sin mamma nu när jag ätit:D hehe:d Det fåår vi hoppas på:D Idag ska jag träffa linda:D Mycket trevligt....Har inte setts på länge tror jag....Det är tråkigt att vi inte ses lika ofta längre...:d Men det blir säkert mer till sommaren för då umgås ju nästa alla vi tillsammans:d Men tråkigt för mig eller inte tråkigt men kanske lite jobbig eftersom jag kommer vara rätt så stor i sommar:D heheh men det blir bara mysigt:D Jag längtar tills magen börjar växa:D Jag skriver sen ikväll och uppdaterar om dagen/kvällen:D

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Vad skönt att de verkar hjälpa. Du ska äta mycket blodpudding, du har ju tur som tycker om det! haha. Det är mycket järn i det, men drick inte mjölk till för då försvinner de nyttiga ; ) Ett tips bara så du kanske slipper järntabletter.

Snart ska du få ta dem där roliga blodproverna också USCH! de är nog de värsta med hela graviditeten. Fast de är nog bara för att jag är så blod/spruträdd. Men Piercingar funkar ju fin fint. Haha. Märkligt det där.

2008-03-01 @ 14:48:06
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Första tar dem några blodprover i armen för att typ fastställa blodgrupp kolla så du inte har HIV eller någon annan sjukdom... Sen stick i fingret gör man nästa varje gång man är där för att kolla järnvärdet. Fast det är olika på olika MVC här sticker dem i fingret varje gång + att man måste pissa för att se så inget är fel med urinet ;P haha. Jag tycker de är jobbigast att man måste pissa varje jävla gång. Räcker det inte med ty varannan. I sthlm får dem typ göra det en gång.

2008-03-02 @ 11:22:01
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Jag har för mig att man i början av grav kan få en molande värk, typ som mensvärk... kan ju vara det du känner. Det är ju en massa där inne som börjar växa till sig och de kan ju kännas.

Sen kan de ju vara för att du inte kunnat äta på ett tag... Tror nog inte de är nån fara. Skulle du på inskrivningen på MVC imorn?

2008-03-02 @ 16:06:39
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Jaha, men de är nog ingen fara. Får vi hoppas. Det hör ju till att ha lite ont ibland men om du är jätte orolig ska du självklart kolla upp det NU! Ring akuten eller så kan man ringa förlossningen.

Även om det är jätte länge kvar till BF så är de förlossningen man ska ringa, när inte mvc är öppet.

2008-03-02 @ 18:27:42
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Jag tror inte att de är det. Jag frågade en kompis som ganska nyligt också varit gravid och hon sa att de kan vara gallan typ. För de ligger ju inget som har med graviditeten att göra vid revbenen ännu.

Så det är nog något annat. Hoppas de går över.

2008-03-02 @ 19:15:50
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0