lo

Namn: Sussie
Ålder: 18
Graviditetssymtom: Illamående
Positivt gravtest i vecka: V.7
Vilka jag berättade först för:  Adde och Min syrra
Min barnmorska heter: Theres
Vikt vid inskrivningen: Vet inte:S 
Mat jag bara måste ha:
Filmjölk och bacon
Mat jag absolut inte kan äta: Makaroner har jag lite svårt att äta...Tycker det är för torrt
Illamåendet började: I v:5
Och slutade: v:15
Mina första mammakläder: Har inte köpt några....Köper bara några storlekar större på vanliga kläder
Första sakerna som vi köpt: Barnvagn och kläder
Barnvagn, barnsäng och bilbarnstol: Har allt    
Då kände jag bebis för första gången: Runt vecka 19
Då kände jag första sparken: Runt v 19-20
Då kände pappa första sparken: v.22
Vi tror att bebisen i magen är: Jag vet att det är en kille :D
 Namn vi funderar på:  Fabian va det först men nu vet jag inte
Grejer som händer med min kropp: Tuttarna växer som bara den och magen blir bara större och större
Så motionerar jag: Ute och går ibland:P
Värsta graviditetsminne: Illamåendet
Bästa graviditetsminne: Första sparkarna, och snart blir det 3d UL det kommer oxå bli en spönnande upplevelse

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha jag var också helt beroende utav filmjölk... nu kan jag knappt äta det. Kunde äta 2 paket om dagen under graviditeten.

2008-05-27 @ 21:20:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: IceEmma

duu kan ju själv va en jäävla mupp haha erkänn att du diggar min blogg. snart e de en bebis i min mage också:)

2008-05-28 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0