Jaha du

Försöker ladda ner låtar till ipoden en någon jävel har tagit bort mitt itunes så nu måste jag installera det igen och det tar en evighet.....Skit jobbigt...Allt är fan förstört sen någon sa att han skulle fixa min dator...Det blev ju bara sämre...Men men sak samma...
idag har vi varit på en liten promenad med Linda:) Idag va min bror Rickard på besök här oxå....Vi käkade lite pizza och så:) Juste min syrra ahr börjat skriva bloggen igen så gå in oh kolla hennes:D


www.willesmorsa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: LAACY

JAAA! snart är de äntligen dags!!! njaaeee, jag har redan varit nervös tillräckligt, gråtit och hjärtklappning m.m hahah nu vill jag bara ha ut honom .. men du födde ganska tidigt va ? vilken vecka födde theodor i ??

2008-11-24 @ 02:05:47
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0