fredag

Idag flyttar Sandra till italien med mammud:P tråkigt:( Neb hon kommer tillbaka och hälsar på i december...Så det är bara 3 månader dit....Men hoppas du har det trevligt:)
Idag va vi i forum...Hämtade ut min mammapenning ochsen köpte jag en halsduk till mig själv och 2 mössor till lillprinsen:)
Jag kollade på magbilder nyss....Jag kommer inte ens ihåg hur det va när jag va gravid och det va inte ens länge sen....Känns jätte skumt...Precis efter förlossningen så ibillade jag mig att det sparkade i magen....Kändes jätte konstigt då att det inte rörde sig inne i magen och nu kommer jag inte ihåg hur det kändes...Igentligen hade jag BF i tisdags...Tänk att jag skulle fått vänta en månad till på min ängel:( Vadskulle jag gjort den månaden då? tråkigt:(
Nu skule jag inte kunna tänka mig en timma utan honom.....

Nää nu ska jag gå äta lite:)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Längtar tills Förlossningsberättelsen dyker upp ; D

2008-09-26 @ 20:06:30
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

Grattis till Lill killen!

Min svägerskas son heter oxå Theodor <3

2008-09-26 @ 20:37:28
Postat av: cammie

tack! =) ser du har fått din lilla =) naw* så söt! =) föddes han för tidigt??

2008-09-27 @ 21:09:44
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: sandra L

han är verkligen jättefin, stort grattis :)

2008-09-28 @ 14:16:39
URL: http://glife.se/thelifeofmine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0