Bilder från graviditeten:D



Första gången jag såg min lilla bebis:) Världens finaste:D Så liten och helt underbar:D
Va helt facinerad att man kunde se så tydligt:D




Första magbilden jag tog:) Här va jag i v:15...Tyckte jag va jätte stor.hahah

V:17....Magen är ju verkligen mini:D


Den 23/4-08 fick vi reda på att det låg en liten pojke i magen:) Den finaste<3


V:22-...Nu började man bli stor:D Åhh vad jag saknar bebis mage:D


V:28...Finaste magen<3

V:32....Denna magbild gillar jag grovt:) Tycker det är så fin form på den:D


V:35(34+3) sista magbilden innan lillkillen kom:D


Och såhär blev resultatet...Världens finaste lilla kille<3 Helt sjukt hur mycke jag älskar dig...Du är det bästa i mitt liv och jag kommer älska dig resten av mitt liv...Jag gör allt för dig....Du kommer alltid ha plats NR 1 i mitt liv...Älskar dig så sjukt mycke min finaste pojke...Du är det bästa i mitt liv<3

Kommentarer
Postat av: freja

mysiga bilder!

2009-04-07 @ 12:58:01
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0