Bilder

Har precis laddat upp alla bilder fårn kameran.... Tänkte lägga upp några här...Imorgon är det valborg!! Vad gör man på valborg om man har barn? Ska kolla med Sandra vad hon ska göra?! Hon kanske vill gå till majbrasan med mig en sväng och köpa grillspett....

Förra valborg va jag gravid och stod och köade i 2 timmar för att köpa grillspett...och jag köpte 10 st...jävla va galen!!! Hahaha:)

Men sen jag skrev sist så har vi inte gjort så mycke.....Lillkillen har sovit en timma på eftermiddagen sen så har vi ätit middag och nu somnade han nyss för natten!!

Jag har hittat en vagn nu jag ska köpa...Skiit snygg:D
Nu kommer bilder..


Sötungen<3


Detta är det nyinköpta till älsklingen! Sandaler och 2 kortärmade boddysar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0