....

Rubriker är det värsta så därför får det bli några punkter bara:P
Vid halv 12 va vi nere hos bvc....Theo vägde 9960g....Han väde ju 10290 på sös akuten men då hade han kläder på sig...Jacka och allt så idag blev det vägning helt näck så vi går efter det....När vi va på bvc för 2 veckor sen vägde han 9305 så han har gått upp mycket bra...Nu ligger han 2 snätt över medel som förut men förra gången ahde han hoppat ner eftersom han gåt ner 50 gram men nu är han 2 över igen:D Tjockis:D
Han va 71,5 cm lång och huvudomf va 45....Så allt va jätte bra:D Nästa tid är den 16 juni och då är det 10 månaders kontroll med läkaren och så....

Efter bvc så gick vi en promend i 1 timma:d Sköönt:DÅhh jag känner mig så motiverad...Till frukost åt jag 2 knäckebröd och ett löskokt ägg till lunch en banan och ett äpple och till middag åt jag kottleter med endast sallad till....
Nyttigt som feeen:D

Imorgon är det fik hemma hos Emma...Då ska jag åka tidigare för att gå från duvnäs till ektorp...Kanske längre bror på vad klockan är när jag kommer till ektorp....Men efter Emma ska jag till Semlis...Hon bor ju också i orminge så jag ska hem till henne och kolla in hennes nya lägenhet:D Linda skulle kanse också med:D Myspys:D
Efter det så kanske det blir babyland...Hoppas hoppas:D

Sen vid halv 6 tiden gick jag och älsklingen ut och gungade:) Sen vidare till min moster:D
Min moster har en katt som typ är 7 månader och Theo har alltid typ tyckt om den eller han ahr typ aldrig brytt sig...Han har typ dragit den i svansen men idag då gallskrek han så fort han såg den...Helt sjukt:S

Nu sover lillkillen:D Lilla tröttisen:D


Idag är det andra avenyn"jippi:D"

Nää nus ak jag läsa bloggar och så:D

Kommentarer
Postat av: Anna

okej, så man läser upp gymnasie betygen. =)

Vad heter skolan, och hur får man en plats där?

2009-04-07 @ 22:39:59
URL: http://latinomamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad stor han är, nästan lika stor som mario va när han va lika gammal.

2009-04-09 @ 22:20:13
URL: http://prinsessan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0