Fredag

Tänkte precis skriva lördag...Känns som det idag:S
Aja idag gick vi upp vid 7 tiden och hade inga planer på att göra nått...Vid 10 tiden skickar Emma sms och frågar om vi ska med till hammarby sjöstad och lämna matlåda till Patrik...Självklart följer vi med för som jags krev igår så skulle jag endå till sickla och kolla vagn..

Så vi möts vid 11 tiden och vi går först runt i sickla lite och kollar...Hittade vagnen jag ville ha...Men tycker att den är ganska så dyr bara för att v en sulky...Men jag behöver verkligen en sån vagn...Jag vill inte åka med min klumpiga till skåne när amn ska åka flyg och den är verkligen perfekt:D Men men...Få rfösöka hitta nån billigare....

Efter sickla eller rättare sagt mitt i sickla så kollar vi klockan och den är 20 i 12 och Patriks lunch börjar 12 så det va bara att skynda sig iväg...Så vi började traska/springa mot hammarby sjöstad...Och vi hann precis i tid hehe:D Vi satt lite i fikarummet och sen ute ett tag sen va det bara att ge sig iväg tillbaka till sickla....

Så kollade vi ytterligare lite och Emma köpte vårjacka till Novalie och Theo fick 2 pyamsaer...Kort ärmade och korta byxben....Kan kännas skönt nu när det är så"varmt"

Men vi va tillbaka vid 2 tiden och då mötte vi upp Elin Och Sandra och gick 1 timmas promend:D Mycket skönt:D

Sen gick vi hem käkade middag och sen så gick vi till min moster och lekte med katten och fikade:D
Älsklinengen fick sina påskägg idag:) Sin fina adidas dress och 2 leksaker:D

Imorgon bär det av till Emma igen...Ska förbi elgiganten och lämna in min mobil eftersom min lucka har gått sönder....

Men nu blir det bilder:d






Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen, jo undar bara om den skolan du pratade om.

Är inte det ett gymnasium?

=)

2009-04-10 @ 23:23:15
URL: http://latinomamma.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Kolla på Blocket om vagnar! Där kan du ju hitta jätte billigt.

2009-04-11 @ 06:40:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Pataki

sötsterixxxxx

2009-04-11 @ 10:57:32
URL: http://pataki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0