Lördag

Uppstigning klockan halv 7 belv det idag...Hade u tid mellan halv 9 och 9 idag på sös såd et va bara att klvia upp...
kom inte in till läkaren fören kvart i tio typ och dom sa inte speciellt mycke heller...
Jag skulle komma tillbaka om såret inte försvann om tio dagar.....

Sen ahr vi inte gjort så mycke...Lillkillen sov typ en timma nästan...Sömntuta:)
Försökr få med mig Linda ut och gå..Hoppas hoppas...Det är ju så fint väder så man vil ju inte sitta in direkt...

Nää Linda kunde inte hon skulle till södertälje...Men vi ska börja vår diet på måndag jag och hon...Fråga mig inte vad det är för en diet för hon har inte sagt det till mig än så jag hoppas jag får reda på det innan måndga Linda?!

Nää nu ska jag klä på lillkillen och gå ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0