Måndag

Hej allihopa det va ett tag sen nu!! Lillkillen har varit sjuk så jag ahr inte haft någon större lust att sitta vid datorn.......
Igår så satt vi å sös i 6 timmar....Roligast i livet...Näää fyy vad mycke folk det var....efter 5 timmar fick vi träffa läkaren och då lyssnade hon på lungorna och hjärtat och så sen så kollade hon öronen men höger öra såg hon inte nått i så hon blev tvungen att kalla in en öron speciallist...Suck...Så då fick vi vänta på henne...Inte lätt att sitta stilla med en övertrött febrig bebis...!!
Men tillslut kom hon och hon såg inget i örat så det va inget problem...
Men han va mycket rosslig så han skulle få pröva andas i inhalator...Först så fick han göra det en gång sen skulle vi vänta 20 minuter och då skulle vi göra det igen och efter det fick vi vänta 15 minuter sen kom läkaren och sa att han ahr förkylningsastma och vi fick recept på inhalator....Men sen fick vi vänta på att någon skulle visa hur den skulle fungera...Så vi satt typ en kvart sen gick vi fram till receptionen och frågade hur lång tid detta skulle ta och hon sa att ingen va ledig just nu...Nehe!!!! Men snäll som hon var så visade hon hur det gick till:)

Efter det va det bara att bege sig mot mariatorget eftersom det är 1 av 2 ställen som är öppet så sent på söndagar....Jag va där vid kvart i nio så lämnade jag fram receptet och hon gick iväg och kom tillbaka och sa att det vi skulle ha inte fanns:S!!! Nähe och då gör jag vadå?
Dom där hade bara inhalator för barn över 1 år!! Men hon skulle kolla med dom i centralen om dom hade men nej det hade dom inte...Fittoxar
Men sen ringde hon Theos läkare och kollade om han kunde ta den som don ahde där hon sa att 8 månader och 1 år är nästan lika...Neeeeeeeej min bebis är min bebis!!!Han är liten inte 1 år:(
Men läkaren sa iallafall att det gick br med den där....

Så vi betalade och gick....Vid halv 10 va vi hemma!!! Då va det bara att ge medecin och sen natta!!!

Imorse vaknade vi vid 6 tiden och gick upp och då verkade älsklingen må bra...Han hostade ingenting så jag tänkte att det hade blivit bättre....Så vi gjorde oss iording för att åka till stan och hämta ut biljetterna till skåne och sen vidare till tuben för fotogrfering!!! Men efter att vi hämtat biljetterna så kom hostan tillbaka och då va det rikigt illa....
Så vi mötte upp Emma och Novalie och jag av lite skeptisk men tänkte att det säkert bara skulle hålla i ett tag eftersom det hade arit så pass bra imorse:D
Men vi kom inte längre än till skogskyrkogården för sen i nästa station hade det hänt någon olycka så det va bara att ta ersättningsbuss eller ta en annan tunnelbana tillbaka....Så vi sket i att åka dit så drog vi till forum istället!!!
Där blev det lunch och lite shopping sen hemgång....

När vi kom hem igen så träffade vi Linda och Sandra och så gick vi runt lite och satt och snackade och så:D
Sen så ahr vi abra varit hemma!!!

Nu ska jag fortsätta kolla P.S i love you....Började kolla igår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0