MÖRDARBACKEN!



Den ser inte så lång ut men jag akn lova er att jag ALDRIG går den igen...

Vid 9 tiden tog vi tåget och gick av vid storängen och gick till forum:) Lite motion:D
Vid 10 tiden va vi hos Emma och Novalie:) Vi drack massa kaffe och snackade massoor:D Lika trevligt som alltid:D
Vi kvart i tolv begav vi oss ut för att gå en lagom promend...LAGOOOM!!!!
Vi gick runt nått reservat och sen kom vi till massa vatten och där stod några jävla gäss...Såna som brukar springa runt i skansen som är helt galna...Jag och Emma backar och väntar tills dom går ner till vattnet och när doms en gjort det kutar vi förbi...Hahaha jävla fegisar:P
Sen så fortsätter vi gå och Emma snackar med sin kompis Veronika som är hos en tjej som heter Theres så vi bestämmer oss för att gå dit...En kvart sägs det att det ska ta därfifrån vi är...En halv timma senare är vi framme och vi har gått ner för väldens brantaste och längsta backe...Jag tror nog aldrig jag sett en så lång backe i hela mitt liv....Men vi stannade en lkvart kanske...Sen va det bara att gebe sig mot centrum där Emma skulle träffa sin svärmor och andra:)
Och då vare bara att dra upp vagnarna från denna backe....Fyyyyfaaan aldrig mer säger jag bara...Hahaha
När vi äntligen kom upp så va jag helt död och hostade så mycke att jag nästan kräktes...

Sen gick vi mot centrum...Jag tog bussen från en station innan och Emma gick vidare till centrum...
Åkte till forum och fixade nytt bankomatkort och köpte en adidas dress till lillkillen....Eller mamma köpte den...Hehe:)
Mamma ska lägga det i ett påskägg....:S Fan va dyra dom där är....Om jag av hon skulle jag aldrig köpa sånt...

Men sen åkte jag hem och käkade korv med bröd och sen läste jag ut boken och vid 6 tiden ringde Linda och frågade om jag ville gå promend med henne och hund...Och jaa visst jag som inte gått någonting idag hahaha:D Nää men vi möttes upp och gick en liten sväg med hunden och sen satt vi ute och snackade lite och så:D Myyyspyyys:)

Nu kommer lite andra bilder fårn idag:D




Kommentarer
Postat av: Emma

ufffffff jag är helt döende nu hahahahah

men det känns skönt nu efteråt att vi gick den promenaden ; )







Pusss

2009-04-06 @ 20:42:26
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej jo visst kommer jag ihåg dig =D sådu har också blivit mamma, grattis!

Hur är det med dig då?

2009-04-06 @ 22:53:34
URL: http://latinomamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Va roligt =D

Tack jora det är bara bra, bebeis fyller ju snart ett år =D tiden går så snabbt =D

Vart bor du? tänkte om du kanske har lust att ses, känner inga andra mammor :P

2009-04-07 @ 08:58:41
URL: http://latinomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0